söndag 21 juni 2009

Skaparväder var det igår....

Slappar och skapardag var midsommardagen gjord för, med sitt regnande.
Lite seg var jag igår efter en sen midsommardagskväll men ibland är det ju tillåtet att ta en rejäl sovmorgon och vara lite lat.
Jag fick ihop två LO av kort som jag hittade av mina små gossar från husvagnssemestern förra året på Öland när vi var i Sollidens slottspark och de hittade en ros att lukta på, den ena sonen fick en del rosa på sin LO men jag tyckte den färgen matchade bra till rosen så jag struntade i att han är kille, jag gjorde inte så mycket på dem för jag tycker papprena i sig är fina och en del tryck på ändå.
LO på Filip

Fjäril i närbild



LO på Isak



Blomma i närbild


Ha en fortsatt trevlig söndag, nu ska jag ta en kopp kaffe i solen tillsammans med min gubbe.

Camilla

1 kommentar:

  1. Hej Camilla.
    Så mysiga kort Du gjort av barnen , kul hobby
    att pyssla med när regnet öser ner , som det gjorte under Midsommar.
    Lycka till med skaparglädjen.
    Hälsar Solveig.

    SvaraRadera