måndag 29 juni 2009

Nya stämplar....

Jag har inte gått i ide men jag har varit ute i solen, i helgen tog vi husvagnen och åkte till fina Duse Udde ca 7 mil härifrån lite lagom åktur när man inte ska vara borta så länge, men vad solen tar det är sällan jag bränner upp mig men det har jag gjort nu och ändå tyckte jag inte att jag låg så länge, i morgon ska jag på massage och känner mig väl inte så laddad att lägga mig på mitt onda bröst och bli knådad men men det hinner väl bli bätte tills i morgon får vi hoppas, nog om mig och mina onda problem.

Häromdagen fick jag lite nya stämplar som jag har beställt och var ju tvungen att prova dem, kliade ju i fingrarna på mig, visar bara två i dag, gjorde i grattis kort(ingen som fyller men det kommer säkert till användning) ett enkelt kort men ändå fint, tyckte jag iaf. Sedan altrade jag en tändsticksask den stämpeln är också ny.

Ett enkelt födelsedagskort, man kan skriva namnet på den som ska ha kortet och ålder det får ligga tills det är något barn som fyller.



En altrad tändsticksask med ny stämpel och nya blommor och blad



Ha en solig bra vecka, och ni, bränn inte upp er ;) // Camilla

1 kommentar:

  1. Hej Camilla.

    Vad flitig Du är trots värme och solsveda,
    En tändsticksask så vackert pyntad är ju en perfekt personlig "gåbortpresent" istälet för en blomma,och dessutom är den trevlig att ha liggande framme nära till hands då den behövs.

    Varma sommarhälsningar från Solveig.

    SvaraRadera