tisdag 9 juni 2009

Några kort...


Yngsta sonen var på två barnkalas under helgen och då gjorde jag givetvis kort till hans paket (jag kan inte lämna paket utan paket)

Jag visar även en LO som jag gjorde på honom från i påskas när han var påskgubbe.








Ursäkta att den blev åt fel håll fick den inte att roteras, men den är ju med på bild iaf.




Och till sist lilla påskgubben



Nu sa jag gå ut på en promenad med en kompis man får passa på när det är fint väder, sen får v hålla tummarna att det är fint väder på skolavslutningen.

Ha det gott // Camilla

3 kommentarer:

  1. Söt påskgubbe tycker moster!!!

    Tyvärr såg inte väderprognosen för fredag så lovande ut. Blir det regn på fredag är det första skolavslutningen på minst 17 år det är regn.

    //Ingela

    SvaraRadera
  2. Förlåt - det ska inte vara minst 17 år
    Det ska vara minst 11 år - Vi var ju inte på skolavslutning när Andreas föddes.

    //Ingela

    SvaraRadera
  3. Vilken kortmakare du är Camilla!
    Har du kikat in till en annan Värmlänning som också gör kort, Pia heter hon och har en blogg som heter "Vardagsrummet".Länk hos mej.

    Tjingeling. Mari.

    SvaraRadera