måndag 6 juli 2009

Bokmärkefnatt....



....kan man ju tro att jag fått, saken är den att det går fort och lätt att göra dem.

Nu är det ju lästider så här på sommaren när man är ledig och ligger i solstolen om det inte är sånt här väder vill säga men det får det väl bli ändring på hoppas vi.

Tänkte visa några bokmärken som jag satt och gjorde i går e.m.



Det bokmärket med tjejen på är en liten smalare variant



Den här nallestämpeln tycker jag är så söt
den köpte jag från pysselmyran för ett tag sedan

Nu ska jag ta bussen in till stan på en shoppingtur med mina barn, låter ju mysigt men ibland slutar det i katastrof med tjat och gnäll. Tänkte muta dem med en lunch också men det vet de inte om än. Hoppas ni får en bra dag // Camilla.

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla.
    Hoppas Du fick en trevlig dag på stan med barnen utan tjat och gnäll...
    Vilka söta bokmärken , kul att skicka med en presentbok t.ex.

    Hoppas solen kommer åter, hälsar Solveig.

    SvaraRadera
  2. Tack Mamma för dina fina kommentarer i bloggen, det värmer. Jo det gick allt bra med gossarna på stan. Kram

    SvaraRadera