onsdag 8 juli 2009

Båtbuss och glass

Idag blir det inget pyssel jag visar, på mitt blogg namn har jag ju lagt till "å lite annat" eftersom jag även tänkte visa lite från min vardag också.

Idag tog jag och barnen båtbussen och åkte till Mariebergsskogen här i Karlstad och för er som inte är karlstadbor så är Mariebergsskogen en stadspark här i karlstad där det bla finns restaurang, glasskiosk, lillskogen en mini djurpark, naturum, minigolfbana, mm. Där iaf på restaurang "terassen" säljer de glass den är väldigt dyr men lite kul och vi har åkt dit ungefär 1 gång per år och köpt glass där, hör liksom sommarn till, fast första gången med båtbussen. Visar lite kort från våran lilla tripp idag.


Min stora gosse på båtbussen



Isaks glass heter Minigrisen.



Isak och hans glass



Filips glass i närbild.



Filip och hans glass


Ha det bra och nu håller vi tummarna att inte regnet kommer utan solen tittar fram istället.


//Camilla

1 kommentar:

  1. Mysigt att åka på en liten tripp. Ja, glassen på Mariebergsskogen är mums. Vi var där förra året. Vi får verkligen hoppas att regnet upphör och att vi får tillbaka solen igen.
    Idag går jag på semester. Härligt!

    //Ingela

    SvaraRadera