fredag 22 april 2011

Ville bara önska...



... alla en riktigt varm och skön påsk.




Ett av mina påskkort som blev skickat i år.


Det mönstrade pappret är från förra årets papperskollektion från Magnolia "Somebunny Loves You"






Söta söta lilla Tilda som på detta kort fått små örhängen, stämpeln är från Magnolias senaste kollektion," Butterfly dreams collection"


Hon är färlagd med mina copic pennor rosorna är det lite stickles på och även 3d lack.





Den stora fjärilen är en stans från Martha Stewart men de små vet jag inte vem tillverkaren är men har varit väldigt användbar, alla fjärilarna är chalkade i kanterna och fått lite stickles på sig.




Glad Påsk stämpel från Magnolia




Halvpärlor i hörnet.





Baksidan på kortet med min namnstämpel och även där Kaninpappret från Magnolia.




Det var allt för idag men det kommer snart mera påskkort, det löver jag.


Ta hand om Er därute//Camilla



1 kommentar:

  1. Så fint....Ha en fortsatt varm och härlig påsk...Kramiz

    SvaraRadera