lördag 12 mars 2011

Mini album!!


Inte riktigt vad jag hade planerat när man är ledig och får sovmorgon är ju att vakna 06,15, så 07,15 satte jag på mig joggingskorna och tog en promenad, lika bra så hade jag den gjord när jag nu ändå var vaken.


Jag var på scrapmässa här i Karlstad förra lördagen och då handlade jag ett litet minialbum och då berättade jag för henne i kassan att jag inte hade gjort sånt förut, då sa hon det att åhhh det är så kul du kommer bli fast i det. Jo tack jag märkte det idag 2 1/2 timme satt jag i min lilla hörna och glömde tid och rum, tur att jag hade gett barnen mat innan jag satte mig där;)
Nu ska jag iaf visa mitt första lilla mini album
Kanterna har jag ruggat med mitt nya favorit verktyg och chalkat med blå stämpeldyna

Kul med såna här små minialbum och göra för såna här små vardagshändelser




Nu ska jag förbereda lite middag tills min lilla man kommer hem:) tur att jag inte glömde det iaf, hihi.

Ha en skön lördagskväll. //Camilla


1 kommentar:

  1. Jätte fint...Synd att vi inte bor närmare, då hade vi kunnat tagit sällskap på morgonpromenaden i morse...jag var också ute då
    Ha det bra...Kramen <3

    SvaraRadera