lördag 19 februari 2011

Ska vi ta en fika??

Hej hopp i kylan, solen skiner sitt finaste och temperaturen visar på sina dryga - 20, brrrrr. Längtar så till våren och när man kan börja putsa fönstrena så de blir skinande blanka:)

Idag tänkte jag visa en liten gåva man kan ha med sig om man ska gå och fika tex, visade typ samma fast med pepparkakor i julas.
Bondkakor fick det bli men det kan man ju ta vilken kaka man vill eller någon choklad eller nåt:)

Tycker dessa nya papper från Maja Design som just heter "Ska vi ta en fika?" är såååå fina och detta jag andvänt här heter just "Chokladmuffins"sen klippte jag ut texten från pappret och använde.

Blommorna i närbild.


Ha en mysig lördag!! // Camilla

3 kommentarer:

  1. Jätte fint...Du är välkommen hit på fika någon dag..Hihi...Kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla, vilken fin gåbortgåva! Du är så duktig på att pyssla och göra dekortaiva kort och annat, inte min grej, jag pysslar på annat sätt men det är ju det som är så kul i denna bloggvärlden, alla har vi ngt att bjuda på! Kul att du är tillbaka, snygg andra blogg du hade där, i ljusblått, en ny på G kanske... ha det bra, trots den j-la vintern som aldrig tar slaut! Mari.

    SvaraRadera
  3. Hej Camilla.
    Nu har jag varit inne och tittat i din blogg, så mycket fint Du gjort , mycket käcka gåbortpresenter. Lycka till.
    Kram Mamma

    SvaraRadera