fredag 16 oktober 2009

Fredag igen.

Då var en till arbetsvecka till sin ände, jag gillar fredagar, bästa dan på hela veckan.
Jag gjorde ett kort häromdagen med en stämpel som jag köpte för ett tag sedan och den gillar jag, det roliga är att jag tänker på min mamma när jag ser den, förlåt mamma men inge illa menat, och det kuliga är att när övriga familjen såg kortet så sa de samma sak.


Badskummet glänser lite, har lagt på 3 D lack men det glänser ju inte så i verkligheten.

Gillar verkligen den här stämpeln tycker den är kul

Blommor med guld glitter i

Här ska våran köksrenovering börja i helgen ska bli kul att det är på gång nu.

Ha en trevlig helg // Camilla

2 kommentarer:

  1. Härligt kort - ja det skulle kunna vara vår lilla mamma.......

    Lycka till med köksrenoveringen

    Trevlig helg kära syster!!

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla.
    Vilka underbara kort.
    Ja nog skulle jag önska att det vore jag som finge sitta och avnjuta ett härligt skumbad , men jag får nöja mig med att stå lodrätt i duschen.
    En skön helg trots "köksröran"

    En bamsekram från Mamma

    SvaraRadera