onsdag 30 september 2009

Slut på september månad....

Nu är det sista dagen i september och hösten är här på riktigt för nu är det kallt...brrrr

Husvagnen är nu ställd på vinterförvaring,känns alltid lika tråkigt för nu vet man att det är många månader tills man får åka ut med den igen.....

Gjorde ett födelsedagskort häromdagen som ska överlämnas....


Tycker den här magnolia stämpeln är så fin och rosen har jag lagt på gliiter och 3D lack på




Lite blommor med glitterlim på


Ja det var allt för den här gången, ha en fortsatt bra kväll, själv ska jag snart gå och natta eftersom jag går upp tidigt.... Camilla

4 kommentarer:

  1. Du är helt fenomenal på att göra kort Camilla!! Kan inte ngn bokhandel el Gallerix köpa in dina " Camillas kort" ?? De är så proffsiga!!!

    Soliga hösthälsningar fr Nordingården & Mari.

    SvaraRadera
  2. Kul att du har en blogg, Camilla :) Vilka fina grejer du gör. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för era snälla kommentarer och jättekul att ni kikar in :)
    Mari: Nej jag tror inte att de är intresserade av mina kort och sedan finns inte den tiden för min del, däremot har jag funderat på att göra och stå och sälja på julmarknader men det har inte blivit av och där har vi tiden igen, min fritid räcker inte till tyvärr och det är så synd för jag tycker detta är en så rolig hobby och rogivande, men jag får fortsätta att göra till mig själv och vänner som vill göra beställningar....

    SvaraRadera
  4. Hej! Fina kort - roligt att pojkarna uppskattar det också! Min äldsta är 20 snart, tänk vad tiden går fort! Men vi blir inte äldre, eller hur! Ha det bra / Annika

    SvaraRadera